Դարձվածքներ

Դարձվածքներ. ես սնանկ եմ

Դարծվածքները բառերի մի խումբ են, որոնց իմաստը տարբերվում է անհատական բառերի իմաստից: Երբեմն նրանց իմաստը հեշտ հասկանալի է, երբեմն՝ ոչ:

I’m tired today because I had a late night

Այստեղ  late night-ը ոչ թե նշանակում է «ուշ գիշեր», այլ՝ ուշ քնել. ես ուշ եմ քնել:

They asked us to keep an eye on the house.

Keep an eye- աչքը վրան պահել, հսկել

I have no money, I’m broke

Ես գումար չունեմ, ես սնանկ եմ

 

This entry was posted in Դարձվածքներ, Ընդհանուր տեղեկություն and tagged , . Bookmark the permalink.

Թողնել պատասխան

